Friday, February 26, 2010

Logo Nak Jadi Ape? DI ciplak..

Assalamualaikum,

Salam Semua,

Ini ada berita panas. Bagi yang belum mengetahui, untuk pengetahuan korang sebelum kelab belia meru iv ni ditubuhkan, kita menamakan kelab ini sebagai kelab "Nak jadi ape?". Tetapi disebabkan seruan kerajaan untuk menyatukan semua remaja dan belia dibawah satu malaysia, pihak ajk telah menubuhkan kelab belia meru iv sebagai jalan alternatif kepada remaja2 di meru ini.

Okay, kita balik pd cerita " Nak Jadi Ape?". Ehm, korang tau tak sticker rasmi nak jadi ape?? Takkan tak pernah nampak kot? Kalo korang tgk kat helmet @ motor belia2 kita ni, mst korang perasan.. Agak menarik design nya? Sticker Nak Jadi Ape Konvoi Lagi Tekala 09' ini adalah hasil idea Wak Leh dan Gihan dan di design oleh Yunus dan Harun.

Setelah beberapa lama, nak ditakdirkan, Si Udin Pendekar @ Ex-Penasihat belia meru IV gi la ke kedai kat Bkt. Naga area Shah Alam ke Klang tah.. pehtu, terlihatlah udin akan sticker ni.. banyak plak tu.. SUDAHH.. Design " Nak Jadi ape?" dah diciplak dan telah diedarkan ke serata Malaysia tanpa kebenaran kita. bahaya ni. Ni da menggugat hak kita. So ape kita nak buat? Masing2 ade idea?? Nak wat Hakcipta ? Nak Upah Lawyer??

Hm.. Ni gambar original sticker asal Nak Jadi Ape?..



Nnt aku upload gambar sticker yang da diciplak..

No comments:

Post a Comment